I LOVE TO SHARE MY TRUE LIFE, TRUE LOVE, TRUE MOTIVATIONAL, INSPIRATIONAL, TRUE HEALTH, TRUE BEAUTY WITH THE TRUE NATURAL SUPPLEMENTS..
WELCOME HERE AND THANK YOU FOR VISITING SUPERBGOJES.BLOGSPOT.COM

Sunday, 6 September 2015

ESP SHAKLEE RAHSIA AWET MUDA SEMUA....

Kenapa semua orang suka ESP??

Apa efeknya?? sampaikan semua orang jatuh cinta??
Oh..termasuklah saya dan suami jugak!!!..

Komen yang diterima daripada customer....

♡ Kulit mereka lebih sekata,lebih cerah
♡ kulit kurang berminyak, bedak pun tahan lama kalau tepek kat muka
♡ Jerawat jarang muncul
♡ Kulit lebih anjal
♡ Rambut kurang gugur
♡ Kekal bertenaga sepanjang hari,
♡ kenyang lebih lama
♡ kurang nak mengunyah junk food
♡ takde dah gastrik/senggugut
♡ tumbuh makin fit,slim
♡ kalau ibu hamil lak, mereka kata mereka lebih bertenaga, anak yang lahir kulit saaaangat cantik, tak mudah ruam
♡ kalau yang ibu menyusu pulak, mereka kata susu lebih pekat, banyak
♡ awet muda
♡ rahim lebih kuat
♡ Kuku jadi cantik
♡ Parut stretch mark hilang
♡ dan baaaaanyakkkk lagi feedback yang best best

haaaa...tu semua komen mereka.. ehem..ehem...dan ianya pun terjadi pada saya dan suami juga!!!



Pilihan ramai!!!


Bulan ni harga istimewa...sepanjang SEPTEMBER ni tau.




    ELLY 0192221610
    SID: 914472
    COD: PUTRAJAYA, NILAI, SALAK TINGGI

    Emel: syamelly29@gmail.com


    Salam sayang;
    Elly Khalid



2 comments: