I LOVE TO SHARE MY TRUE LIFE, TRUE LOVE, TRUE MOTIVATIONAL, INSPIRATIONAL, TRUE HEALTH, TRUE BEAUTY WITH THE TRUE NATURAL SUPPLEMENTS..
WELCOME HERE AND THANK YOU FOR VISITING SUPERBGOJES.BLOGSPOT.COM

Thursday, 5 March 2015

KHASIAT ESP SHAKLEE YANG PERLU ANDA TAHU!!

7 KHASIAT YANG MENARIK TENTANG ESP SHAKLEE


1. Rahsia Awet Muda / Anti Penuaan
Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan memperkuat otot bagi memastikan kita sentiasa bertenaga. Kandungan yang terdiri daripada Asid Amino membina dan memperkuat otot tubuh, kuku, rambut, darah, organ, kulit dan kelenjar. ESP juga mengandungi 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain.





 2. Mempertingkat Fungsi Hormon Wanita
Energizing Soy Protein (ESP) juga mampu mempertingkat fungsi hormon wanita. Ramuan ini terdiri dari kacang soya yang baik kualitinya. Kacang soya adalah tumbuhan yang kaya dengan isoflavon yang berfungsi sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dalam darah disamping mencegah osteoporosis dan penyakit jantung. Ia juga baik untuk mencegah gejala ‘hot flashes’ sebelum menapous dan membantu mencegah kanser serta anemia.





 3. Rahsia Kulit Cantik Dan Anjal
Bagi anda yang sukakan pada KECANTIKAN. Anda disarankan untuk mengamalkan pengambilan ESP. ESP merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan dan bertindak sebagai agen anti-penuaan. Mengembalikan keanjalan kulit supaya kulit kekal cantik, licin, dan gebu. Di samping memperkuat otot sekaligus mempercepat pemulihan luka dan menghilangkan parut.




 4. Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki
Genistein yang terkandung dalam kacang soya telah dibuktikan mempunyai keupayaan bagi mencegah pertumbuhan dan menghalang sel kanser daripada merebak. Ia berfungsi dengan memusnahkan radikal-radikal bebas dalam sel-sel tubuh kita sebelum radikal bebas sempat bermutasi daripada DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga melindungi dan menjaga rahim dan ovari serta kitaran haid dan prostat.





5. Memulih Dan Memberi Tenaga Segera Untuk Individu Aktif
Salah-satu rahsia yang menjadi pilihan kebanyakan para pembeli adalah kerana ESP Shaklee terbukti berkesan dalam memulih dan memberi tenaga segera untuk individu yang aktif, ibu menyusu, wanita bekerjaya yang sibuk dan mereka yang mempunyai gaya hidup yang lasak. ESP membekal tenaga segera dan meningkatkan sistem imun sekaligus memulihkan kepenatan, mencegah migrain, insomnia dan gejala stress yang disebabkan kemurungan, kebimbangan, ketakutan, tekanan kerja dan sebagainya.






6. Jawapan Kepada Masalah Pigmentasi
Ramuan utama ESP Shaklee adalah kacang soya. Kacang soya atau nama saintifiknya Glycine Max dianggap salah-satu daripada 7 “super-foods” yang wujud di dunia. Hasil kajian para saintis telah membuktikan lecithin dalam soya dapat melancarkan peredaran darah, menyahtoksin bahan buangan sel dan lain-lain. Fungsi lecithin soya ini juga melambatkan proses rambut beruban, menyelesai masalah keguguran rambut dan keadaan rambut yang kusam. Disamping mencegah masalah pigmentasi dan kulit berjeragat.







7. Meningkatkan Keupayaan Memori
Semakin meningkat usia seseorang bermakna daya keupayaan untuk mengingat akan menurun. Keupayaan memori seseorang memang berkadar langsung dengan peningkatan usia. Pengambilan ESP Shaklee secara konsisten akan dapat mempertingkatkan keupayaan daya ingatan. Kacang soya mengandungi isoflavones yang bertindak sebagai penerima atau perangsang estrogen dalam otak manusia, terutama dalam hippocampus iaitu kawasan penting untuk memori manusia.






ESP SHAKLEE memang TERBAIK!! Kandungannya mempunyai protein yang berkualiti memberikan 1001 khasiat untuk semua peringkat, sesi keluarga.


Anda mempunyai situasi di atas?

Inginkan ESP SHAKLEE?

1?
2?
3?

Oh yeah!!.. Bulan Mac 2015 ni,,,ada PROMOSI tau...

Boleh pilih,,,





Boleh hubungi Elly untuk mendapatkannya.. dan dapatkan konsultasi PERCUMA juga!!


ELLY 0192221610
SID: 914472
COD: PUTRAJAYA, NILAI, SALAK TINGGI

Emel: syamelly29@gmail.com



Wednesday, 4 March 2015

IMPIKAN KULIT ANJAL, TEGANG DAN LICIN?

Assalammualaikum buat pembaca yang dihormati,

Anda impikan kulit yang ANJAL, PEJAL & LICIN?

ok..Anda dimohon untuk mengambil PROTEIN yang BAIK KUALITInya.


Dapatkan sumber protein yang berkualiti

Nak tahu kenapa?..

Sebab, kulit yang ANJAL, PEJAL dan LICIN bergantung kepada PROTEIN tau..tetapi haruslah PROTEIN yang BAIK KUALITINYA!!


Gambaran lapisan kulit kita

Komponen-komponen utama kulit kita ialah keratin, kolagen, dan elastin, yang semuanya terjadi daripada protein.

Keratin ialah lapisan luaran kulit kita yang boleh dilihat.

Kolagen memberikan kulit kita sifat dan bentuknya, serta sokongan yang sihat. Ia juga memeteraikan lapisan-lapisan kulit dengan ketat dan kukuh untuk mewujudkan KELICINAN!!

Elastin menegangkan kulit dan membolehkannya meregang dan mula mengendur serta merosot kerana kekurangan sokongan kolagen dan elastin.

Kita disarankan MENGURANGKAN LEMAK dalam diet untuk mendapatkan kulit yang cantik, licin!

Apabila kita kurangkan makanan BERLEMAK dalam diet, secara automatik kita akan KEKURANGAN PROTEIN.

Kalau nak tahu, kebanyakan makanan yang BERPROTEIN yang kita suka, mengandungi lemak.

Jadi? Bagaimana nak dapat kulit cantik? Kulit licin? Kulit anjal ni??

Saranan saya, baik anda mulakan dari sekarang, SUPPLEMEN PROTEIN berasaskan SOYA yang berkualiti untuk melengkapi nutrisi kulit kita..

(Artikel; Dr. Bruce Miller)

Ya! Saya sudah jatuh cinta dengan SUPPLEMEN PROTEIN SHAKLEE..sebab ciri-ciri PROTEIN yang BAIK KUALITInya..ada pada ESP SHAKLEE!!

Minuman harian saya!!!

Jom minum!!
Saya sudah!! itulah minuman pagi dan malam saya sebelum tidur!!..

Tentunya saya inginkan yang terbaik buat kulit wajah saya!!..

"KEPAKARAN ELLY DALAM BIDANG KECANTIKAN & KESIHATAN LUAR/DALAM UNTUK ANDA KELIHATAN VOGUE & STYLO BAGI KEPUASAN DIRI SENDIRI DAN TATAPAN INSAN TERSAYANG"!!..

FEBRUARI 2015!!
ESP PROMO!!..
2 BOTOL?..DISKAUN 5%!!

BELI 6 PERCUMA 1?? 
DISKAUN 20%!!
+ FREE MEMBERSHIP!!

Pilih! Anda nak yang promo mana??


PENGEDAR SHAKLEE YANG TIP TOP!!
ELLY 0192221610

SISTEM SEDEKAH RM1

JOM BERLATIH DARI SEKARANG!!

Assalammualaikum pembaca blog superbgojes!!

Apa khabar semuanya?
Dah makan?

Ok, seperti yang dijanjikan, saya nak berikan sedikit perkongsian mengenai sistem sedekah RM1.

~ Sambungan daripada ....

Idea 'SISTEM SEDEKAH RM1' ini saya ambil daripada buku MUDAHNYA MENJEMPUT REZEKI penulisa Saudara Fathuri Salehuddin, yang mana ianya boleh dimanfaatkan untuk kita semua.

Sistem ini merupakan satu latihan praktikal untuk menikmati KEAJAIBAN SEDEKAH. Setiap dari kita boleh mula berlatih hari ini, dan berterusan sehingga hari ke-40.

Kemudian, nikmatilah janji-janji Allah tentang sedekah.
In shaa Allah....









Ayuh kita mulakan dari sekarang!...

Jadual di atas sebagai panduan untuk kita meneruskan usaha kita bersedekah.

Macam saya, saya mulakan dari hari pertama dalam bulan tersebut. Contohnya hari ini 4 Mac 2015. Maka sedekah saya pagi tadi berjumlah RM4. Esok 5 Mac 2015, sedekah saya RM5 dan begitulah seterusnya.

Sistem sedekah RM1 ini boleh diteruskan lagi sehingga setahun (365 hari), sehingga akhir hayat kita.

Sebaik-baik waktu bersedekah ini, adalah pada waktu pagi.

       "BERINFAKLAH WAHAI ANAK ADAM, 
      NESCAYA AKU AKAN MEMBERI INFAK KEPADAMU,"
     (Hadis Qudsi Riwayat Bukhari)

SALAM 1 SHAKLEE;
ELLY
0192221610

MUDAHNYA MENJEMPUT REZEKI

[MENJEMPUT REZEKI...bukannya MENCARI REZEKI...]

Assalammualaikum pembaca superbgojes!!
Hari ini saya nak kongsikan sedikit maklumat berkaitan dengan REZEKI.

Sesungguhnya Dia memberi rezeki kepada sesiapa yang dikehendaki-Nya dengan tidak terhitung jumlahnya.

Petikan ini saya dapat daripada Buku
MUDAHNYA MENJEMPUT REZEKI, penulisan Saudara Fathuri Salehuddin.




Buku ini banyak mengajar saya tentang REZEKI....

Disarankan untuk anda, membacanya.

Orang selalu kata,.. 
"aku nak cari rezeki ni..tu sebab aku kena kerja siang/malam.."

Tetapi, sebenarnya persepsi itu KURANG TEPAT..

Anda akan mendapat jawapan tersebut di dalam buku ini.

Jom kita mulakan hidup ini dengan amalan bersedekah SETIAP PAGI!!

Bagaimana?.. 

Saya akan kongsikan tips kemudian... 

Stay tuned...

sambungannya di Sistem Sedekah RM1
Salam 1 SHAKLEE;
ELLY 0192221610

DULU BERPAPAH, SEKARANG DAH AKTIF!!


~SAKIT LUTUT MAMA DAH OK!!~



Alhamdulillah, mama saya...3 bulan yang lepas mengalami bengkak urat di bahagian paha ke lutut.

Mama tak dapat berjalan. Kena pakai tongkat, berpapah.

Serangan kesakitan tu datang bila mama banyak berjalan, melakukan banyak aktiviti.

Mama memang seorang yang aktif dalam hal-hal Jawatankuasa KRT di Seremban.

Ada sekali tu, saya balik Seremban untuk drop by sekejap. Tiba-tiba, serangan sakit tu datang. Terusan mama tak boleh berjalan!!

Selalu adik lelaki saya yang akan papah mama nak ke mana-mana. Tapi masa tu, adik tiada di rumah.

Saya!! Saya lah yang kena papah mama. Mama nak membuang air kecil..saya papah perlahan-lahan ke toilet.

huhuhuuhu...dalam hati, hanya ALLAH yang tahu perasaan ketika itu!!..

dulu..mama yang pegang aku, ajar berjalan...

sekarang??.. aku!! aku yang pegang mama..papah mama berjalan..

Sebelum ni, mama bergantung harap pada ubat klinik/hospital, ubat tahan sakit laa..ubat macam-macam..

So, saya decide...saya kena cuba bagi mama makan ni...
Saya berikan mama cuba SET SENDI SHAKLEE ni.. + B Complex. 


>> Kandungan GLUKOSOMINE yang TERBAIK di dalam Advanced Joint Health Tablet (AJHT) membantu keselesaan sendi.


>> Kandungan KALSIUM, MAGNESIUM, FOSFORUS, KUPRUM, BARON  dan VITAMIN D yang MENAKJUBKAN  terdapat di dalam OSTEMATRIX, mampu meningkatkan ketumpatan tulang yang rapuh.


>> Kandungan OMEGA 3 (Minyak Ikan) yang BERBEZA terdapat di dalam OMEGA GUARD, mampu membantu kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan.

Tambahan B COMPLEX pula, mempunyai 8 jenis Vitamin B yang lengkap bagi membantu memelihara kesihatan yang baik.

Kandungan B COMPLEX yang TERHEBAT membantu mama dari segi urat saraf yang membengkak di pehanya.

Set Sendi Shaklee yang mama ambil

Alhamdulillah,
belum habis sebotol pun, dalam seminggu consume, mama kata mama dah boleh solat diri..dah boleh bersenam turun naik badannya..

Allahuakbar...saya nak menangis masa mama bagi feedback tu..

Dan ternyata...kawan-kawan TAICHI mama, pelik bin ajaib dengan kehebatan mama bertaichi..boleh turun naik sampai bawah..
mostly kawan-kawan masa, turun naik tu setakat separuh je..tak dapat nak turunkan badan hingga bawah...



Mama saya (bulatan) sedang aktif bertaichi

Mama dah jatuh cinta dengan SET SENDI ni!!!

Sekarang, kami bersyukur..mama kembali berjalan seperti biasa.. 

(airmata ku mengalir semasa papah mama, cepat-cepat ku kesat, tak nak mama melihatnya...sobs..sobs...sobs..)

SAYA SAYANGKAN MAMA SAYA!!
SAYA NAK BERIKAN YANG TERBAIK BUAT MAMA SAYA!
SAYA NAK MAMA SAYA SIHAT!
sebab banyak lagi jasanya yang saya belum dapat balas...

Anda mahukannya?
DAPATKAN SEKARANG!!


READY STOCK!!!

ELLY 

0192221610