I LOVE TO SHARE MY TRUE LIFE, TRUE LOVE, TRUE MOTIVATIONAL, INSPIRATIONAL, TRUE HEALTH, TRUE BEAUTY WITH THE TRUE NATURAL SUPPLEMENTS..
WELCOME HERE AND THANK YOU FOR VISITING SUPERBGOJES.BLOGSPOT.COM

Wednesday, 9 September 2015

5 SEBAB KENAPA VIT C & E COMBO TERBAIK






1) Melindungi sel kulit dari matahari, kerana mereka berdua ini boleh meneutralkan radikal bebas yang dihasilkan oleh pancaran cahaya matahari tersebut.
(so? nak kata sunburn..memang akan ada..tapi bilamana consume dua ni, proses baik pulih tu adalah dalam tempoh masa dalam 3-5 hari, tanpa pengelupasan dan kering yang melampau...hasil review suamiku...)

2) Mengekalkan kolagen yang sihat, di mana bertindak sebagai gam untuk kekuatan kulit kita daripada kendur.
(haish..kulit gelebeh kendur kedut..sangat sensitif bagi orang yang mementingkan kecantikan dalam diri..betul ke betul?)

3) Sangat terbaik dalam memberikan ton muka sekata dan mencerahkan kulit secara semulajadi..
(yes! ini yang saya alaminya sendiri..dulu muka bertompok, tak sekata dan kulit sangat kusam, kelam..hasil consume dengan sukatan mengikut kesesuaian badan saya, dalam masa 2-3 bulan sudah nampak kesan yang hebat tanpa pengelupasan yang menyakitkan!!)

4) Melindungi daripada penyakit berjangkit di mana Vit C membantu kekebalan anda dari segi kesihatan kulit, kerana sebenarnya anda bergantung pada kulit sihat dan kuat..
(saya perasan, kalau saya terskip makan Vit C beberapa hari..haaa..mulalah selsema mudah datang!! bersin bersin bersin..saya ni ada resdung...so? tak nak merasa kesakitan itu...maka kenalah disiplin consume Vit C ni...)

5) Membantu merangsang fungsi imun dengan menggalakkan pertumbuhan sel imun
(Bila fungsi imun meningkat, maka tahap kesuburan pun akan meningkat..oh..sebab itulah Allah izinkan saya mendapat cahayamata ketiga cepat..jarak yang dekat dengan kedua..haha..Alhamdulillah....)

ok..itu saja perkongsian saya pagi ni..moga bermanfaat dan moga anda pun macam saya..terusan nak disiplin consume VIT C & VIT E...hasilnya dalam jangkamasa yang panjang..masa kita dah berumur 40-50-60an nanti...

apatah lagi, kalau dari sekarang umur 20-30an consume..perrgghh..superb gojes laa kesihatan dan kecantikan anda!!

TAHNIAH!! you are ELEGANT!!

Nak tau lagi pasal Vit C dan Vit E??

Terima kasih kerana sudi membaca.
Berminat untuk mendapatkannya??
Boleh hubungi Elly..ok? ;)

    ELLY 0192221610
    SID: 914472
    COD: PUTRAJAYA, NILAI, SALAK TINGGI

    Emel: syamelly29@gmail.com


    Salam sayang;
    Elly Khalid

2 comments:

  1. Vit C Shaklee memang famous kan.. ramai orang sebut2 pasal Vit C Shaklee... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye...;)...
      sebab dia SUSTAINED RELEASE... tq dear..berkunjung blog elly... byk komen kat entry2 elly... tqtq...

      Delete