I LOVE TO SHARE MY TRUE LIFE, TRUE LOVE, TRUE MOTIVATIONAL, INSPIRATIONAL, TRUE HEALTH, TRUE BEAUTY WITH THE TRUE NATURAL SUPPLEMENTS..
WELCOME HERE AND THANK YOU FOR VISITING SUPERBGOJES.BLOGSPOT.COM

Thursday, 10 September 2015

CABARAN 20 ENTRY

Errrmmm... khas hanya untuk KELAB BLOGGER JUTAWAN SHAKLEE..

Oh, my PENGATUR (Mentor Bisnes) dah mulakan CABARAN 20 ENTRY dalam bulan September ni.....maksud dia, menggunakan TEMA yang telah disenaraikan...pandai-pandailah nak mikir LUAR KOTAK..macam mana nak buat entry tu..


Khas untuk Grup Jutawan Shaklee yang aktif ber'blog... ;)
Nak masuk??.. ada syarat yang perlu dipenuhi...
kena tapis dulu oleh Mentor saya...


hihihiih...Bila ada CABARAN..maka rasa macam TERCABAR...betul ke betul??
hahahha... ia sebagai satu MOTIVASI pada saya...untuk sentiasa rajin update blog..
itulah harapan daripada Mentor Shaklee saya, sebenarnya....nak tolong anak-anak buahnya... hihihihi

Dan mulalah otak ni ligat memikir...dan giat membaca...jadi RAJIN la pulakkkk... hehehhe
haaa.. nak tahu APA TEMAnya??.. ini dia...

1- RAHSIA
2- MATA
3- POKOK
4- PROTIN
5- MAKANAN
6- ALFALFA
7- PENGEMBARAAN
8- BERNIAGA
9- VITAMIN C
10- AIR
11- KELAS
12- WANITA
13-SEJARAH ROM
14-DARAH
15-LEBAH
16-LEMBU BETINA
17-SUSU
18-CAHAYA
19-SEMUT
20-GUA

Haaa...mentor saya kata..kalau siapa dapat buat entry ni..mengikut CABARANnya..haa..dapat HADIAH tauuu... 
huh..siap ada HADIAH tu...dia nak bagi...
sesungguhnya bukanlah kata NAK MERASUAH kan..hahah..
saje nak naikkan semangat kami ni...nak ada istilah BERLUMBA-LUMBA dalam situasi yang POSITIF... haaa...bukan untuk siapa pun...untuk diri kami jugakkk..btol tak...?? ;)

Haaa,,,yang brwarna kuning tu..DONE untuk tema tersebut....ada lagi 17 CABARAN perlu disahut.. hihihi..yeszaa... ELLY, YOU CAN DO IT!!!... ;)



No comments:

Post a Comment