I LOVE TO SHARE MY TRUE LIFE, TRUE LOVE, TRUE MOTIVATIONAL, INSPIRATIONAL, TRUE HEALTH, TRUE BEAUTY WITH THE TRUE NATURAL SUPPLEMENTS..
WELCOME HERE AND THANK YOU FOR VISITING SUPERBGOJES.BLOGSPOT.COM

Monday 17 August 2015

DOS VITAMIN C UNTUK KULIT CANTIK, GEBUS, CERAH!!

NAK CANTIK???
VITAMIN C??
BERAPA KEPERLUAN VITAMIN C YANG ANDA PERLUKAN??

Haaa...ni yang saya nak kupas dan kongsikan dengan anda....
Selalu orang kata, Vitamin C untuk cantik, kan...?? Dan yang paling orang tahu, Vitamin C adalah untuk keperluan meningkatkan antibodi seseorang.

Haa....siapa yang suka cucuk sana....cucuk sini??
Botox ke...
Berhabis banyak duit kan??..

Tapi, sebenarnya anda tak perlu bersusah payah sebegitu dengan cara yang menyakitkan, dengan cara yang mengerikan, berhabis duit semua.

Cuma anda perlu tahu cari alternatif yang MUDAH, SELAMAT, JIMAT dan TERBAIK!!!....
Nak tahu???

Haa....saya kongsikan formula yang BEST!!
Bagaimana kiraan dos sebenar yang diperlukan sesorang untuk memiliki kulit yang CANTIK, GEBU, CERAH, FRESH, GLOWING, FLAWLESS..macam-macam laaa...

Siap-siapkan ambil pen, kertas dan kalkulator anda...
JOM KIRA!!!!


FORMULA KIRAAN KEPERLUAN VIT C DALAM
BADAN, KHAS UNTUK YANG INGINKAN
KULIT YANG CERAH, CANTIK, GLOWING, BERSIH...

OK...berapa berat badan anda??.. >>> tulissss....kalau tak tahu, pergi cari penimbang sekarang..hihihi..timbang berat anda tu... ;)

Contoh saya laaa...

Berat: 46 kg

Formulanya...
Berat (46kg) x 40mg

Berapa keperluan Vitamin C saya untuk sehari??
Jawapannya, 1,840mg

Untuk makluman anda, kandungan Vitamin C, di dalam Sustained Release Vita C Shaklee adalah berjumlah, 525mg.

Jadinya, keperluan Sustained Release Vita C Shaklee untuk saya,,,,,
1,840mg / 525mg
= 3.5 biji sehari

Haaa...gitulah kiraannya...
Faham ke faham,,,,??.. hehehehe
Ini berdasarkan kajian ye...bukan sesuka hati saya buat formula sendiri tau...kikiki...

Jom kita baca pula KHASIAT/KEBAIKAN Sustained Release Vita C Shaklee dan lihat gambar-gambar testimoni yang saya sertakan (termasuklah testimoni saya sendiri...ihihihih)

Anda BERMINAT nak tahu keterangan lanjut?
Saya bantu untuk kirakan mengikut berat badan anda...

Hubungi saya SEKARANG!!
Konsultasi PERCUMA untuk insan BERTUAH!!..


ELLY 0192221610
SID: 914472
COD: PUTRAJAYA, NILAI, SALAK TINGGI

Emel: syamelly29@gmail.com


Salam sayang;
Elly Khalid





17 comments:

  1. Wah kena timbang cepat berat badan sayah berapa la agaknya....heheheh terima kasih atas tips admin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kerana sudi singgah Dan membaca blog saya...
      Hihihi...haaa nnt timbang tauu..kira... ;)

      Delete
  2. terima kasih Elly sudi singgah d blog JM..ini kunjungan balas ye

    ReplyDelete
  3. yes!!! skrg mmg mkn Vit C Plus ni :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhhh.... yeke??... bagus2.... truskan tau... dah berapa lama JM makan??..
      terima kasih buat kunjungan balas...

      salam perkenalan dr Elly... ;)

      Delete
  4. tetiba saya pun ambik kalkulator dan kira..hahahahaha, saya perlu 2000mg vit c.....kene mkn 4 biji vitamin c shaklee la sehari nampkanya..tak cukup 2 biji je.....
    itu belum kira segala mala radikal bebas yg byk dlm bdn ni kan kak...hihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. wakakakkaka.... sila2 kira... tulaa.. nk cntik..konolah dr dalam..kok luar yooo..mano nak kekal lamo... ahakkss..

      Delete
  5. Info yang berguna..lps ni kena timbang berat lah. tq elly & salam kenal..

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. terbaikkk!!!....terima kasih atas kunjungan balas... ;)

      Delete
    2. dayana boleh kirakan dos untuk ibu, kalau nak fokus kulit cantik... ;)

      Delete
  7. Info yg berguna. Sebelum ni xpernah tau ada kiraan mcm ni

    ReplyDelete
  8. Info yg berguna. Sebelum ni xpernah tau ada kiraan mcm ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. terbaik!!... ;) nnt leh kira tau...hihihi...
      terima kasih sudi membaca...

      Delete

Back To Top