I LOVE TO SHARE MY TRUE LIFE, TRUE LOVE, TRUE MOTIVATIONAL, INSPIRATIONAL, TRUE HEALTH, TRUE BEAUTY WITH THE TRUE NATURAL SUPPLEMENTS..
WELCOME HERE AND THANK YOU FOR VISITING SUPERBGOJES.BLOGSPOT.COM

Saturday, 15 August 2015

TESTIMONI SET KECANTIKAN SHAKLEE

Assalammualaikum kepada pembaca superbgojes...

Apa khabar hari ni?...

Saya harapkan pembaca sekelian sihat hendaknya.
Hari ini saya nak berkongsi cerita, pengalaman saya sendiri dengan SET KECANTIKAN SHAKLEE.

Semua orang, tidak kira wanita atau lelaki, suka melihat kecantikan, kan?

Errmmm, kecantikan itu bukan terletak pada rupa paras sahaja tau. Tapi ianya terletak juga pada peribadi akhlak.

Jadi, kedua-duanya kena seiring.

Orang selalu kata, "Muka cantik,,,,tapi perangai..."

Betul ke betul?...

Jadi, sebagai seorang muslim, beragama Islam, haruslah menunjukkan sesuatu yang cantik luar dan cantik dalaman.

Barulah KECANTIKAN itu mencerminkan peribadi.. ;)

Oklaa... berbalik pada kisah saya...kalau nak tahu, dulu saya seorang yang sememangnya sering terdedah dengan cahaya matahari. Tapi kan, memang sejak dilahirkan pun, kulit saya tak la cerah mana pun, hihihihi...memang gelap la dari kecil.

Zaman sekolah dan universiti saya terdedah dengan aktiviti luar, memanglah bila terkena matahari, lagilah bertambah-tambah gelap kan?.. banyak sel kulit saya mati!!>..

Dijadikan cerita, saya terjebak dengan penggunaan set skincare buatan 'Malaysia', di mana saya mengalami proses pengelupasan yang teruk...teriknya muka rasa!!..
mengelupas...huuhu... tapi pastu??.. memang superb la licin, glowing nya...
(FAKE giler....), muka je putih/cerah...hahahah.tangan gelap!!... adoilaaa...

Alhamdulillah, bertemu juga jalan penyelesaiannya... bersama SHAKLEE...


Perubahan kulit wajah saya dari semasa ke semasa...

Amacam??.. ada nampak perubahan tak??,,,, oh..ianya bukan sahaja saya seorang yang merasai kesan penggunaan SHAKLEE ni... tetapi, kawan-kawan saya juga turut serta... haaa..tengok gambar-gambar testimoni mereka...



Testimoni SET KULIT CANTIK SHAKLEE

SET KECANTIKAN SHAKLEE terdiri daripada;

# Energizing Soy Protein (ESP)
# B Complex
# Sustained Release Vitamin C
# Vitamin E

Ayuh kita kenali kebaikan satu persatu SET KECANTIKAN SHAKLEE ini...

Energizing Soy Protein (ESP)

o Sangat penting untuk membentuk kolagen pada kulit
o Berperanan mempercepatkan proses pemulihan pada kulit dan mencerahkan kulit
o Bertindak sebagai anti oksida, menggantikan sel-sel kulit yang baru
o Melindungi sel-sel dari kerosakan, mengecilkan pori-pori muka


B-Complex

o B for Beuty! Kekurangan B-complex boleh menyebabkan kulit wajah kusam.
o Bagus untuk kulit berminyak, whiteheads, blackheads, parut dan kulit kering.
o Menstabilkan hormon & mengurangkan stress yang boleh menganggu kulit dan    

   menyebabkan jerawat.


Sustained Release Vitamin C
o Antikoksidan yang berfungsi untuk melindungi antioksidan lain
o Melambatkan proses kerosakan oleh radikal bebas yang menjadi punca kemusnahan
   kolagen serta masalah kulit kering, kedut serta garis penuaan
o Melindungi dan membaiki kulit.
o Memberi kesan kulit yang sekata, cerah dan lembab.
o Melindungi daripada jangkitan dan selsema, serta meningkatkan bahan utama dalam
   sistesis kolagen
o imuniti tubuh.


Vitamin E

o Vitamin penting untuk kecantikan kulit
o Bertindak sebagai anti penuaan dan anti oksida, menyerikan wajah yang kusam.
o Melindungi dan mencegah kerosakan sel, menghaluskan dan mencerahkan kulit
o Awet muda
o Mempercepatkan proses pemulihan kulit, bagus untuk mereka yang mengalami kulit yang 

   kering
o Berupaya mengawal kandungan minyak dalam kulit
o Berupaya mengurangkan kesan jeragat yang ada pada kulit, menghilangkan parut-parut,
   mengecilkan pori-pori muka

o Membantu penyerapan oksigen dengan lebih baik


Haaa....semuanya dah baca kebaikannya kan??..

last sekali nak tunjuk yang ni pulak...haaa..yang ni testimoni kulit berjerawat...


Tiada lagi kesan parut jerawat!!

BERMINAT UNTUK MENDAPATKAN HASIL SEPERTI KAMI????

Hubungi saya SEKARANG!!...
Saya sedia membantu anda dengan pengalaman yang saya ada,,,
Konsultasi secara PERCUMA, untuk anda tampil LEBIH YAKIN dan VOGUE untuk kepuasan diri sendiri dan juga pandangan mata orang tersayang…. Haruslah pasangan, atau bakal pasangan anda ….kannnnn????

Salam sayang;

Boleh hubungi Elly untuk mendapatkannya.. dan dapatkan konsultasi secara PERCUMA !!!



ELLY 0192221610
SID: 914472
COD: PUTRAJAYA, NILAI, SALAK TINGGI

Emel: syamelly29@gmail.com

No comments:

Post a Comment