I LOVE TO SHARE MY TRUE LIFE, TRUE LOVE, TRUE MOTIVATIONAL, INSPIRATIONAL, TRUE HEALTH, TRUE BEAUTY WITH THE TRUE NATURAL SUPPLEMENTS..
WELCOME HERE AND THANK YOU FOR VISITING SUPERBGOJES.BLOGSPOT.COM

Thursday 1 October 2015

PROMO!!! 9 SEBAB SAYA SUKA OMEGA GUARD

OMEGA GUARD...sejenis minyak ikan.
.
Apa yang saya suka tentang OMEGA GUARD ini??

  1.  Opppsss..sudah tentu untuk kulit saya...setiap wanita memang sukakan kecantikan kulitnya kan?? Kulit menjadi licin dan kemerah-merahan...
  2. Penurunan berat badan, mengawal berat badan ...tetap maintain sebagai ibu anak 3+1.. ahakksss...
  3. Pabila hamil...ianya sangat membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin dan membantu pekembangan memori.
  4. Bila dah bersalin, saya tetap consume untuk memberikan nutrisi susu yang terbaik dalam menyalurkan pada bayi saya bagi proses tumbesaran, perkembangan otak dan memori.
  5. Tinggi dengan kandungan DHA & EPA, dapat mencegah penyakit saluran darah dan strok (hanya mencegah sebelum terkena kannnn....??)
  6. Sebagai seorang ibu yang sangat macam sotong,,, hihiihih... pengambilan secara konsisten dapat meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru saya.
  7. Kandungan Omega-3 yang terdapat di dalamnya dapat juga mencegah diri saya daripada terkena serangan kanser... kalau perempuan selalunya, kanser payudara laaa pembunuhnya...
  8. Dalam menjalani kehidupan seharian, menjadi seorang ibu yang sangat super aktif,,,, (dah la sekarang tengah hamil anak ke4...ihihihih), jadi selalu juga mengalami sakit-sakit lenguh sendi. Pengambilan Omega Guard boleh memelihara fungsi-fungsi sendi, dan mencegah dalam arthritis, gout yang efektif.
  9. Pabila dalam keadaan stress, EPA & DHA yang mempunyai keupayaan untuk menstabilkan emosi dan membantu dalam perkembangan kesihatan mental, termasuk kemurungan, tekanan, kebimbangan, insomnia, schizophrenia dan autism. Untuk kanak-kanak yang hiperaktif juga boleh.
.
KHAS UNTUK KAUM ADAM, HAWA dan juga KANAK-KANAK...
.
Cara makan??.. ooppss.. tungggguuuu!!!!!!!!!!!!!
.
DAPATKAN SEKARANG DENGAN TAWARAN 5% DENGAN SETIAP PEMBELIAN 2 BOTOL DALAM SATU MASA.


omega guard
GRAB NOW!!!
.
Dapatkan SEKARANG!!!
UNTUNG DAPATKAN MASA TENGAH PROMOSI ni....

    ELLY 0192221610
    SID: 914472
    COD: PUTRAJAYA, NILAI, SALAK TINGGI

    Emel: syamelly29@gmail.com


    Salam sayang;
    Elly Khalid

No comments:

Post a Comment

Back To Top