I LOVE TO SHARE MY TRUE LIFE, TRUE LOVE, TRUE MOTIVATIONAL, INSPIRATIONAL, TRUE HEALTH, TRUE BEAUTY WITH THE TRUE NATURAL SUPPLEMENTS..
WELCOME HERE AND THANK YOU FOR VISITING SUPERBGOJES.BLOGSPOT.COM

Friday 30 January 2015

NENEK UZUR KEMBALI BERTENAGA SELEPAS 5 HARI!!

Alhamdulillah..syukur, syukur, syukur...

Tak tergambar dek hati saya, apatah lagi cucunya sendiri...

Cucu nenek ni, regular customer saya. 25/1/2015 yang lalu, beliau text saya mengatakan situasi neneknya yang semakin uzur, tak makan, tak minum, darah tinggi, sebelah buah pinggang tak berfungsi. Macam-macam masalah neneknya. Beliau mohon nasihat daripada saya, supplement apa yang sesuai untuk neneknya.



Whatsapp bertarikh 25/1/2015


Syor daripada saya?...Tentulah VIVIX memandangkan faktor usia dan keadaan nenek yang semakin uzur. Tentunya nenek tak berupaya nak menelan pil / tablet kan?

Jadi yang mudahnya?.. 
VIVIX HANYA SESUDU TEH SEKALI SEHARI SAHAJA!!!

Saya juga syorkan, boleh juga dibuat as kordial, bancuhkan dengan PERFORMANCE DRINK. Performance Drink perisa oren, memang sedap sangat kalau dibancuh bersama VIVIX.

Itu adalah minuman kegemaran saya!! Dan memang selepas pekena VIVIX + PERFORMANCE DRINK, tenaga tu agak "boombastic"!!... kalau nak stay up malam-malam, saya buatlah sebekas. 

Paling sedap, dibuat ketika panas terik. Hilang dahaga kepuasan yang sejati!,, ahakkks..

So, berbalik pada nenek ni...
30/1/2015 ~ selepas 5 hari,...

Saya mendapat perkhabaran positif daripada cucunya..



Whatsapp bertarikh 30/1/2015


Sesungguhnya, kita hanya berusaha kan? Selebihnya, kehendak izin daripadaNYA..

Dalam 5 hari, nenek konsisten consume VIVIX & ESP, Alhamdulillah... nenek kembali bertenaga, boleh duduk berdiri, pertuturan jelas.

Cuma belum ada selera makan. Saya dah pun syorkan padanya, boleh consume MEALSHAKE untuk boost up selera makannya.

Saya hanya membantu dengan ilmu produk yang saya ada, untuk melihat kesihatan anda semua bertambah baik.

Oh!!..Bulan ni kebetulan PROMO VIVIX kan??..

Untuk anda yang inginkan kesihatan di tahap optimum dan seiring dengan kecantikan luar/dalam, bolehlah cuba consume VIVIX ini.



Khasiat Vivix Shaklee


Sesekali kita berikan yang terbaik buat insan tersayang, apa salahnya kan? 
Alangkah bahagianya hati apabila melihat insan tersayang beroleh kesihatan yang lebih baik.

Betul ? Betul?

Dapatkan PROMO VIVIX sekarang!!
TAWARAN DISKAUN 20% SEHINGGA 31/1/2015!!
+ FREE MEMBERSHIP!!

Pengedar Shaklee,
Elegant Lady;
Elly @ Mommy Elle Gojes
0192221610

fbpage: https://www.facebook.com/MommyElleGojes



No comments:

Post a Comment

Back To Top