I LOVE TO SHARE MY TRUE LIFE, TRUE LOVE, TRUE MOTIVATIONAL, INSPIRATIONAL, TRUE HEALTH, TRUE BEAUTY WITH THE TRUE NATURAL SUPPLEMENTS..
WELCOME HERE AND THANK YOU FOR VISITING SUPERBGOJES.BLOGSPOT.COM

Wednesday 4 March 2015

MUDAHNYA MENJEMPUT REZEKI

[MENJEMPUT REZEKI...bukannya MENCARI REZEKI...]

Assalammualaikum pembaca superbgojes!!
Hari ini saya nak kongsikan sedikit maklumat berkaitan dengan REZEKI.

Sesungguhnya Dia memberi rezeki kepada sesiapa yang dikehendaki-Nya dengan tidak terhitung jumlahnya.

Petikan ini saya dapat daripada Buku
MUDAHNYA MENJEMPUT REZEKI, penulisan Saudara Fathuri Salehuddin.




Buku ini banyak mengajar saya tentang REZEKI....

Disarankan untuk anda, membacanya.

Orang selalu kata,.. 
"aku nak cari rezeki ni..tu sebab aku kena kerja siang/malam.."

Tetapi, sebenarnya persepsi itu KURANG TEPAT..

Anda akan mendapat jawapan tersebut di dalam buku ini.

Jom kita mulakan hidup ini dengan amalan bersedekah SETIAP PAGI!!

Bagaimana?.. 

Saya akan kongsikan tips kemudian... 

Stay tuned...

sambungannya di Sistem Sedekah RM1
Salam 1 SHAKLEE;
ELLY 0192221610

No comments:

Post a Comment

Back To Top