I LOVE TO SHARE MY TRUE LIFE, TRUE LOVE, TRUE MOTIVATIONAL, INSPIRATIONAL, TRUE HEALTH, TRUE BEAUTY WITH THE TRUE NATURAL SUPPLEMENTS..
WELCOME HERE AND THANK YOU FOR VISITING SUPERBGOJES.BLOGSPOT.COM

Saturday 12 July 2014

CANTIK GLOWING SELEPAS BERSALIN

AKU YANG DULU BUKANLAH YANG SEKARANG

Assalammualaikum,

Gambar ini saya buat dah lama .. setahun yang lalu..

Sebenarnya gambar ini ada di handphone lama saya...sekarang suami yang pakai handphone saya tu.

Tadi, dia tunjuk saya gambar ni! dia kata.."GEMUKNYA SAYANG duluuuu..."
(tgh bosan-bosan..dia godek gambar-gambar dalam hp tu, tu yang dia terjumpa gambar ni)

hahahaha..dia sangat terkejut sebenarnya tengok gambar ini.. dia kata.. "Ya allah, tengok dekat lengan ni..besarnya.."

hahaha... yeszaaa.. gambar gemuk tu masa saya baru selepas sebulan bersalin.. Shaklee membantu saya untuk kembali kepada berat asal.. selepas habis cuti berpantang 90 hari, alhamdulillah..berat kembali asal..

penangan konsisten #Set #Berpantang + #Slimming daripada #Shaklee, hasilnya dapat segala kemeriahan kesihatan kecantikan... 

TAK PERCAYA KE?? haaa..ramai terkejut tengok gambar ni..tapi inilah saya sebenar!!

TAK PERCAYA TAK PE..JOM ORDER..
DAH PEKENA BARU TAU...

#readystock
pm/wassap SEGERA!!
Tips penyusuan/hamil/berpantang/kecantikan/kurus secara esklusif..
**hanya untuk pelanggan saya sahaja ye...

ELLY 0192221610
https://www.facebook.com/MommyElleGojes
COD: PUTRAJAYA/NILAI/SALAK TINGGI & SEKITAR
POS 1 MALAYSIA

No comments:

Post a Comment

Back To Top