I LOVE TO SHARE MY TRUE LIFE, TRUE LOVE, TRUE MOTIVATIONAL, INSPIRATIONAL, TRUE HEALTH, TRUE BEAUTY WITH THE TRUE NATURAL SUPPLEMENTS..
WELCOME HERE AND THANK YOU FOR VISITING SUPERBGOJES.BLOGSPOT.COM

Thursday 20 August 2015

TETIBA MENGIDAM TERINGIN ~ A SLICE OF HEAVEN ~oooppsss...

Alahaiii...inilah kalau dah dinamakan ibu hamil..macam-macam je yang sokmo dipikirnya..
Terasa nak makan itu laa..nak makan ini laa..

Sekarang ni??.. saya teringin nak makan KEK RED VELVET yang sangaaaatttttt sedaaapppp tuuu... dari 'A Slice of Heaven'... 

eermmmm..  'A Slice of Heaven' tu nama kedainya tau... sesuai sangat dengan namanya..memang sangat HEAVEN puuunnn...hihiihih...

Saya start diperkenalkan dengan KEK RED VELVET dari 'A Slice of Heaven' oleh Big Boss saya, semasa saya bekerja di Kementerian Dalam Negeri (KDN) suatu ketika dahulu.. 
bermula ketika itulah...saya jadi addicted .... tak sama rasanya dengan Kek Red Velvet kedai lain..huhuhu... OMG!!....Tolonglah...en suamiku ...bolehlah pergi beli kek ni...ohohoh...

Nama kedainya...
Saya selalu pergi di Pavillion Kuala Lumpur... yang saya tahu...ada juga di tempat lain... dulu Boss saya selalu beli dekat Ampang..tapi saya tak tahu area mana... selain dari Pavillion, ada di Bangsar Shopping Centre, Kuala Lumpur.

Teringat lagi tau...bila saya kata, saya teringin (masa tu mengandung anak ketiga), saya upload kat status FB, saya teringin kek velvet ni... pastu, tak lama pastu...Boss saya, Dato' Nor Ashikin panggil saya masuk bilik dia..
"Elly, meh la naik bilik saya..ada kek velvet yang Elly nak tuuuu..."
Ya Allah..seronoknya tak terkata saya masa tu..dapat makan 1 sudu pun jadilah...tapi bila naik bilik Dato', dia siap packingkan untuk saya dalam tupperware... bukannya sesudu je dapat rasa..tapi bersudu-sudu..hahahah..

TQ Dato'...so sweet sgt kenangan tu bagi diri saya..boss yang sangat prihatin tentang kebajikan anak buahnya....errmmm..bila start cite pasal keje kat KDN, mulalah rasa sebak...airmata nak meleleh.. uhuhuh...RINDUUUUU.....

Macam-macam kek ada kat sini..


Red Velvet dari 'A Slice of Heaven'.....

OMG!!... terliur sungguh nih....!!!! huhuhuhu....
errmmm...cukuplah gambar-gambar ni saya kongsikan dalam ni..tak pasal-pasal saya mintak En. Suami pergi Pavillion hari ni!!.. hahahah..tapi petang ni saya ada check-up..heheheh.. nak masuk 4 anak dah....

Kalau anda tak percaya...haaa..pergilah sendiri ke kedai tu..pastu nanti share review anda kat sini tau... tapi kalau baik hati, tolong belikan untuk saya pun..sangat saya hargai...kikikikikik...

ok bye.. tak mo berangan lagi.. hihiih...

Salam sayang;
Elly Khalid












No comments:

Post a Comment

Back To Top