I LOVE TO SHARE MY TRUE LIFE, TRUE LOVE, TRUE MOTIVATIONAL, INSPIRATIONAL, TRUE HEALTH, TRUE BEAUTY WITH THE TRUE NATURAL SUPPLEMENTS..
WELCOME HERE AND THANK YOU FOR VISITING SUPERBGOJES.BLOGSPOT.COM

Wednesday 19 August 2015

TEMPAH / EDIT BLOGSPOT

Alhamdulillah...syukur...hampir siap sepenuhnya...walaupun ada perlu lagi ditambahbaik, dan di edit..

Almaklum lahhh...dulu-dulu tak pandai ber'blog ni....
syukur saya dapat kawan yang tak lokek ilmu...
adik Shaklee saya ni...

Eh...dia bukan adik kandung saya...hihihi...
adik dalam Family JUTAWAN SHAKLEE... ;)

Sedikit sebanyak perkongsian daripada beliau, dan juga rakan-rakan lain, dapat menambahkan ilmu blog saya yang memang tak de basic ni...

Ermmm..semangat nak update blog..dan blogwalking.....dengan wajah yang baru...
Dulu, saya main tangkap muat je masukkan header cover blog tu...
Tapi, la ni dah bijak sikit...hihihi....hasil diskusi dengan kawan-kawan Shaklee saya...

Cover blog yang lama...header pun main tangkap muat je...ambil dari page saya...
Mommy Elle Gojes

Bila adik Shaklee saya ni, offer nak hulurkan bantuan...maka saya dan rakan-rakan lain mengambil peluang ini.... peluang datang sekali dengan harga PROMO yang cukup buat kami teruja..


Peluang yang dihulurkan oleh Adik Shaklee saya...
Pn. Mashitah Mamat
Errrmmm..amacam?? teruja ke tak  teruja dengan harga tu??.. hihihih...TAWARAN TERHAD sahaja... siapa pm dia cepat..dapatlah harga gitu... ;)

Anyway...hasil sentuhan daripada Pn.Mashitah tidak mengecewakan saya...selari dengan citarasa dan hati seorang yang berjiwa romantik.. (aauuuwww... yelah sangat romantik kaannn...kikiki).... dan ada juga edit2 yang dia buat...widget laa.. setting itu la..ini laa..haa..saya? ok kan jekk... mana yang terbaik..mana yang dia tahu itu bagus untuk seorang blogger...saya serahkan pada dia... ;)

Wajah baru kedai online saya!!... ;)
tq ctah... (tu nama panggilan manja untuk dia..hehhe)



Pada saya, harga yang ditawarkan tu, sangat MURAH...dia tawarkan KHAS UNTUK GRUP JUTAWAN SHAKLEE, di bawah susur galur Pn. Shareeza Hashim (nama manja yang kami panggil...Cery...hihhiiii)....

oklaaa...so semua yang berada di bawah Grup Jutawan Shaklee..kalau ingin tempah/edit blog..boleh lah menghubungi Pn Mashitah Mamat melalui no. telefon seperti di dalam poster di atas....

In shaa allah beliau dalam perancangan untuk membuat satu kelas blog di Faizworld Training Centre, Bangi  dalam masa terdekat ni...nak membantu kawan-kawan JUTAWAN SHAKLEE berjaya juga... beliau akan berkerjasama dengan Kakak Shaklee saya,,, (bukan kakak kandung ye...hihih..) Pn. Karina...

Nantikan update di Mamafaiz & Jutawan2 SHAKLEE.. (fb secret group)....

KEMBALI BERSEMANGAT!!
SAHUT CABARAN!!
"LOVELY" MENCABAR SAYA!!... ;)

Terima kasih ALLAH, dikirimkan sahabat-sahabat dan mentor-mentor yang sangat hebat, untuk bersama-sama menuju kejayaan ke syurga... 
aamiin....




ELLY 0192221610
SID: 914472
COD: PUTRAJAYA, NILAI, SALAK TINGGI

Emel: syamelly29@gmail.com


Salam sayang;
Elly Khalid





3 comments:

  1. aummmmmm....alhamdulillah..moga puas hati....tukang design amatur je pon haa..kihkihkih

    good luck kakakku sayang... mmmuahhhhh

    ReplyDelete
  2. aummmmmm....alhamdulillah..moga puas hati....tukang design amatur je pon haa..kihkihkih

    good luck kakakku sayang... mmmuahhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih adikku.... alhamdulillah....puas ati..tu sebab ku promote...
      good luck juga padamu...kita sama-sama menuju kejayaan ke syurga...
      mmuuuaahhhh...!!!!

      Delete

Back To Top