I LOVE TO SHARE MY TRUE LIFE, TRUE LOVE, TRUE MOTIVATIONAL, INSPIRATIONAL, TRUE HEALTH, TRUE BEAUTY WITH THE TRUE NATURAL SUPPLEMENTS..
WELCOME HERE AND THANK YOU FOR VISITING SUPERBGOJES.BLOGSPOT.COM

Tuesday 25 August 2015

FREE TRIP SHAKLEE KE ITALI

Alhamdulillah...hasil performance Shaklee saya last cycle...saya dapat 1 tiket Conference untuk International trip..

Pilihan untuk International Trip (untuk last cycle) ;

  1. Umrah / Dubai
  2. Itali
So, Pengedar Shaklee Muslim yang mendapat tiket ini boleh membuat pilihan...sama ada pilih ke Umrah/Ziarah ataupun International.

Setiap tahun akan berlainan tempat lawatan yang ditawarkan oleh Shaklee... Tahun depan pulan, Umrah/Ziarah dan US...

FREE TRIP SHAKLEE
Tahun ini, saya memilih Itali... ;)
Memang dari awal lagi, saya dah merancang untuk memberikan tiket ini kepada Mama saya... dan Allah tu Maha Mengetahui yang terbaik untuk diri saya...keputusan yang saya buat...
Bulan Mei 2015, saya baru disahkan hamil untuk kandungan ke-4... errrmmm... itulah yang saya katakan..perancangan aturan Allah ni maha hebat....kalau tak??... haaa..tak pasal-pasal saya kena tukar nama pulak..sebab masa November tu saya sedang sarat mengandung... (7 bulan)...hihihi..

Shaklee tak kedekut tauuuu... haaa.. memang Shaklee ni MESRA KELUARGA.. ;)
Untuk Pengedar Shaklee yang layak mendapat tiket ini, boleh memberikan/menghadiahkan tiket ini kepada keluarga.. saudara mara, sepupu-sepapat, atok nenek...tak boleh laaa...hihiih..

Hanya untuk pasangan, anak-anak, Ibu Ayah dan Mentua sahaja. Haaa... kalau nak tiket banyak-banyak...kena MANTAP laaa performance tiap cycle tu... ;)

Macam Mentor Shaklee saya, kebiasaannya dapat 4-5 tiket international trip...haaa..tu yang boleh pergi 1 keluarga..ataupun bawa mak ayah ...hadiah untuk mereka...

Saya tak pergi..saya layan gambar-gambar sekitar di Itali jelaaa... heheheh...


FREE TRIP SHAKLEE ITALI



FREE TRIP SHAKLEE ITALI



In shaa allah, tarikh perjalanan ke Itali pada 20 November 2015 ni...wahhh... katanya masa tu musim sejuk tau...kenalah saya persiapkan barang-barang mama saya.. glove ke, mafla ke...stokin ke... hihiih

Haa... jom!! Nak ikut saya terbang untuk next trip ke US/UMRAH tak?...
Nak tahu lebih lanjut, boleh hubungi Elly...
Saya akan terangkan bagaimana nak dapatkannya....yeah!!!


    ELLY 0192221610
    SID: 914472
    COD: PUTRAJAYA, NILAI, SALAK TINGGI

    Emel: syamelly29@gmail.com


    Salam sayang;
    Elly Khalid






No comments:

Post a Comment

Back To Top