I LOVE TO SHARE MY TRUE LIFE, TRUE LOVE, TRUE MOTIVATIONAL, INSPIRATIONAL, TRUE HEALTH, TRUE BEAUTY WITH THE TRUE NATURAL SUPPLEMENTS..
WELCOME HERE AND THANK YOU FOR VISITING SUPERBGOJES.BLOGSPOT.COM

Thursday 20 August 2015

ANDA NGANTUK? PENAT? HILANGKAN IA DENGAN......

Errrmmm..pengalaman diri sendiri ni...
Semasa saya bekerja, kadang tak terlepas daripada keletihan dan boleh tersengguk-sengguk, menguap semasa mesyuarat berlangsung... hihiihih...

Dan bila mana di rumah, keadaan yang memerlukan saya bekerja lebih kerana saya juga membuat bisnes secara online..mana nak uruskan rumahtangga/anak..mana nak uruskan bisnes pula... huh..menguji tahap tenaga saya..

APA YANG SAYA BUAT UNTUK HILANGKAN NGANTUK / PENAT???


Saya minum air TENAGA!!..

hahahahha..air TENAGA apa tu??.. bukan TENAGA untuk BATIN wehhhh... ihhiihihih


Minuman TENAGA saya...!!!...

Haaaa...tu la dia air minumannya...satu sachet setiap hari...kalau di pejabat tu..saya bancuh satu tumbler..cair laa sikit kan..airnya banyak... errmmm..memanglah asyik berulang ke toilet..tapi sebenarnya bagus tau..mencuci toksin kita, meningkatkan metabolisme kita..di samping pemberi tenaga...

Haa...sangat sesuai untuk sesiapa yang mempunyai situasi SUSAH SANGAT NAK TURUNKAN BERAT BADAN...sebab sebenarnya anda mengalami tahap metabolisme yang rendah..tu yang slow sangat nak turun berat..dah cuba macam-macam produk pun..tak jugak berhasil...

Anyway..berbalik pada kisah PEMBERI TENAGA... fokus utama saya mengambil Cinch Tea ni bukannya untuk turunkan berat..sebab saya memang dah kurus...hihiih..

Pengalaman saya sendiri...
perrggghhh!!..memang SUPERB!!..Mata segar bugar...
terutama kalau time malam-malam nak stay up..update blog laa..blogwalking laaa... (waktu ni laa waktu yang paling tenang dan bahagia buat saya..anak2 dah tidur...banyak idea dtg masa ni..hehehe)... 

Dari rasa nak tersengguk depan laptop...kuyu mata..tak sampai satu jam minum..HUH...MATA SEGAR GILER!!... syiok meneruskan cabaran update blog dan blogwalking..untuk kedai online saya..hihihiih..

ok tu jela nak cite pengalaman saya sendiri...
kalau sesiapa yang nak cuba tu..dan senasib dengan saya....
haaa..apa lagi ditunggu??

Roger Elly ok??.. ;)

    ELLY 0192221610
    SID: 914472
    COD: PUTRAJAYA, NILAI, SALAK TINGGI

    Emel: syamelly29@gmail.com


    Salam sayang;
    Elly Khalid



No comments:

Post a Comment

Back To Top