I LOVE TO SHARE MY TRUE LIFE, TRUE LOVE, TRUE MOTIVATIONAL, INSPIRATIONAL, TRUE HEALTH, TRUE BEAUTY WITH THE TRUE NATURAL SUPPLEMENTS..
WELCOME HERE AND THANK YOU FOR VISITING SUPERBGOJES.BLOGSPOT.COM

Wednesday 19 August 2015

5 TIPS PIKAT SUAMI



1. Jaga telinga
(jangan suka bising-bising, membebel kat suami..)

2. Jaga hidung
(jaga hidung suami, berwangianlah untuk suami anda, bukan orang lain..)

3. Jaga badan
(berhiaslah untuk suami, jaga body naaa...mantapkan body, body montok...sedap mata suami memandang, sedap suami nak peluk..hihiihih..pergilah zumba ke..aerobik ke..untuk dapatkan shape yang mantap!!.... ditambah dengan mengambil suplemen untuk kesegaran, tenaga dalaman dan shape secara semulajadi....)

4. Jaga perut
(jaga perut suami...rajin-rajinlah masak makanan kegemaran suami, apa yang dia request tak tahu tu...pegi la google resipi... suami sayang, anak pun riang..dapat makan makanan daripada air tangan isteri tersayang...errmmm..teringat-ingat suami kat kita...hihiihhi)

5. Jaga kesihatan awet muda
(Consumme VIVIX Shaklee 2 sudu besar sehari untuk tampak 25 tahun lebih muda dari usia...dan kalau nak tahu, kita tampak awet muda disebabkan organ dalaman yang sihat tau... haaa..organ dalaman kita yang bagitahu usia MUDA kita...)

so...JOM KITA PIKAT SUAMI!!!...hihiihhi
saya doakan kalian kekal bahagian hingga ke jannah...
aamiinn...

(notakaki: saya consume VIVIX, COLLAGEN, VITA C, VIT E, GLA, ESP sebab nak nampak awet muda sokmo...sihat sokmo..untuk suami saya laa...
haaa...kesannya untuk jangka masa panjang...masaumur 40,50,60-an nanti, still Elly yang GOJES, VOGUE, HOT, MANTAP..luar/dalam...termasuklah dari segi kerohanian... in shaa allah..aamiin...)

Jika nak tahu lebih lanjut berkaitan produk Shaklee...boleh menghubungi saya..
saya sharekan pengalaman saya sendiri.. ;)


    ELLY 0192221610
    SID: 914472
    COD: PUTRAJAYA, NILAI, SALAK TINGGI

    Emel: syamelly29@gmail.com


    Salam sayang;
    Elly Khalid














No comments:

Post a Comment

Back To Top